Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Η Γραμματέας Διεύθυνσης είναι το απαραίτητο, εξειδικευμένο στέλεχος, που διαθέτει τις απαιτούμενες τεχνικές και δεξιότητες, για τη σωστή λειτουργία όλων των διευθυντικών γραφείων των επιχειρήσεων, των φορέων και των οργανισμών. Βασικό της προσόν η εχεμύθεια, καθότι είναι πρόσωπο ιδιαίτερης εμπιστοσύνης για τα διευθυντικά στελέχη με τα οποία συνεργάζεται. Χειρίζεται, αυτόνομα και υπεύθυνα, θέματα σχετικά με την οργάνωση και την αποτελεσματική λειτουργία της διοίκησης μιας επιχείρησης και καθοδηγεί τις δραστηριότητες άλλων υπαλλήλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου